KAK TIME

Yoooo Motha Snookers ! :D Just Nu sitter man och trycker i sig sådana underbara kakor med chokladbitar i ! <3<3<3 Torsdagsmys-Style kallas det ! ;) Kommer baka dom imorrn  eftersom I just get enough...:3 Mjölk o kakor izz tha sheit... You know whaaaaat ?? Jag ska kanske va modell på en plåtning agian :D Fast inte säkert än men får se i alla fall :). ANYWAY så träffa jag Linna, Veronika, Elsa o Irme i Karlstad idag ! :D En mycket trevlig surprise:)) Men gud.. Nu tog mina kakor slut... VAD SKA JAG TA MIG TILL??! FFFF....rick! I want some moaahh....<3 Men det får troligen vänta tills imorrn I guess. Ajja , jag köpte en filt igår btw:p en blå med STARS på :D yaaiiiy n_n


Vilket roligt liv jag har märker jag.

"YAY en firetrucking FILT !!!"

lol.

Chatroulette, var inne på det. Im Blind. Usch... Some people säger jag bara! Barn gå inte in på den sidan annars blir du nog skadad for life.

Ajja, lite råd och prat från mig. BYEBYE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0