Mornin' Folks

HallooBalloNalloSnallolillaMjuk, hehe, men i alla fall så har man jämt vaknat och har ASont i hela kroppen på grund av att jag har hållt på med mina horsies i en hel dag så ja, jag är lite sleten. Haha, igår kväll när jag o syrran skulle hämta mor som jobba sent ville vi skojja till det lite med att ta med vår katt i bilen xD hahah omg, hans blick var skräckslagna och han klättra runt på mig o skrek lite dramatiskt. Stackars katt måste stå ut med mycket här i livet. En annan rolig sak är att jag har fått nageltrång i mitt finger-.-. Gör rätt så ont den med svullen o skit. Ajja whatevaaaahhh im fablouse! Stavas det så? Måste checka google translate real quick. Jahapp, fabOlous var det visst, jaja close enough. Oherregud, alltså jag hade en jätte läskig dröm!! Kommer inte ihåg allt men jag var i alla fall Hermaine.. OCH HUR STAVAR MAN HENNES NAMN NUDÅ???!! Hermione theeereee we gooo. Men i alla fall var jag henne och Harry o Ron var med, Vi hållde på att fly och gömma oss från Voldermort, haha men han FANN oss! Och som straff så cutta han av mina ben och fingrar!! sheeezee.. Sen minns jag inte mycket mer, det var ngt med en dusch med konstiga gubbar och en grotta. Men måste säga när jag vakna så upptäckte jag ett cutsår på mitt finger! DET HÄNDE PÅ RIKTIGT!!!! omfg, jag ska gå på hogworts eller vad det nu stavas WHATEVER! Måste klippa mig dessutom... Är riktigt slitet nu, men det är bara det att jag vet inte om jag ska klippa mig super kort eller inte?? Min stora fråga som ingen vill ge mig ett honest svar på! "Nejmen du passar i båda, gör som du vill!:D" Nej jag gör inte som jag vill för jag har ingen vilja i detta ämne! Ajja jag måste verkligen duscha nu, känner mig som en apa.

See yah later lovely ones<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0