Awkwaaaaaard....

Haii, jag var ute på promenad tidigare idag och då bestämde jag mig att gå in på en affär som jag inte hade varit på , ville köpa mörk marabou choklad som jag älskar så mycket :). Så anyways gick jag in och det var ju en liten chop och jag hoppades det var mer än jag som var där inne men icke, den ända som var där var den obehagliga kassörskan som stirrade på mig. HELT knäpptyst var det, och det blev bara mer obehagligt när jag märkte att de hade inte vad jag ville ha.. Så jag fråga om dom hade chokladen och hon bara "nej." Och jag bara "okay.." Så blev det sådär knäpptyst igen!!!! faaaaan det var jätte obehagligt!! Och jag kunde ju lix inte gå heller för det skulle ju vara jätte elakt om jag nu kommer in och är den ända där och en dam som kollar på mig hela tiden. Spå jag gick runt och kollade på saker som inte fanns... Typ i 10 minuter och det ända jag tänkte på "hur kommer jag ut????"Så jag lirkade mig sådär försiktigt ut på ett smidigt sätt. Så jag ser till att hon inte kollade så gick jag ut försiktigt och då plötsligt låter det PLIIIIIIIIIINGPLOOOOONG!!!!! Och jag skvatt ju som satan så jag ramlade nerför trappen xD hahahahah !! Så jag sprang därifrån och kände mig som en idiot-.- HAHA, jaja dagens händelse iaf :P  Senare efter det så slingade jag Irmes hår :) hoppas det blev bra för jag orka inte stanna längre för jag blev så trött-.-
Ajja i alla fall så kollar jag just nu på någon zombie film , i like zombies :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0