Back from Karlstad

Nu när man väl var klar på tråkigheterna så blev jag lämnad ensam vid tågstation, haha nejdå men Victoria (Brorsans flickvän) fyllde år och de skulle på bio och min mor skulle med. Men jag palla göra det eftersom mina stackars tänder gjorde så EEExtremt ont bara för den äckliga tandställningen dampa till sig såklart. Så jag tänkte dra hem med en gång, MEN, tåg-äcklet kom ju inte förren typ 3 timmar !! Så där stog jag som en nOOb och bara.. okay... Så jag utnyttja de smärtfulla timmarna genom att traska runt lite o kolla efter lite stuff :3 , fann de snygga shortsen as u can see, och två nagelack en silvrig och en med pure SPARKLE! :D Senare gick jag in på uuunderbara Subway och tog en macka o ringde HD för min lonelyness var för mycket för mig ! :( Sen åkte jag hem och såg en gubbe som såg extremt lik GeorgeClooney, haha , creepy. Nu ska jag ta mig lite te och MYSA! :3

Peace Out Bitchezz<3

Kommentarer
Postat av: Hampus

Pff! Han önskar att han va lik clooney!

2012-03-23 @ 00:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0