En sak som stör mig...

Haii , jo som sagt en sak som stör mig är att alltid när jag kollar igenom tjejers foton på till exempel facebook och DW så är det 90% att det är fokus på endast brösten-.- Asså, visst, det är ok med att de syns o så men vissa är ju bara för uppenbara... Det finns faktiskt andra sätt att få uppmärksamhet än från äckliga pervs som säger att du är vacker när dom igentligen bara kollar på ett ställe. Omoget och äckligt lix.. Och Push-up'en hjälper ju inte så mycket det heller, i mean come on and grow up. Jag tror jag talar för många här. Hoppas jag ;S , men iaf så måste jag säga att jag är GRYMT trött på min familj + stället jag bor på. Extremt frustrerande ibland, fast försöker klart att hålla huvudet uppe för att deppa hjälper ju inte mycket ;S Känner mig nästan tvingad att rymma ibland asså... Men nej nu ska jag inte låta så tråkig om hur mitt liv går åt skogen. Nej jag tror jag ska gå till en kompis och bo där ett tag förhoppningsvis. Ska ta mig en dusch och dra till en kompis nu förmodligen so see yah !

luv u<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0