Heeiii

Tjosaaan. Igår va kul , men när man hade en aning hårspray i håret och vaknar upp är det inte lika kul, inte heller när man inte lyckades få bort allt smink heller. Vakna upp som ett troll lättare sagt :3 , haha, kände mig så extremt vacker så var tvungen o stå framför spegeln o posa, LOL. Nejdå, men var nära på ;). Så jag åkte till stallet med syrran, seriöst. Mitt hår stog ut överallt och jag var typ nästan svart i ansiktet. JAG ORKA INTE GÖRA NÅGOT ÅT DET SO SHAT AAP! Anyways så skulle vi fixa en hage men det (som tur va) blev inte av så vi gör det imorrn instead. För just då ville jag inget annat än att duscha-.- blev mocking, hö och vatten till alla möjliga hagar. Iaf så drog vi till konsum o köpte mjölk and stuff för jag är en mjölkoman:3 måste köpa solglasögon snart, eftersom mina gamla försvann av en konstig anledning. Men det är ju så svårt o hitta någon som man trivs med eller hur?? Geez, låter som om jag vill ha en man i mitt liv, haha, a REAL maaaan som slåss, svär, dricker ett antal beers och kollar på sport med sina polare medeans jag står i köket och gör smörgåsar. Nej usch, om jag ska ha en man så ska jag SPELA mannen! fast jag gillar dock inte öl, eller sport, eller bråk... Inte att svära så mycket heller. Ajja fuck it, jag tänker inte va en kvinna, eller en man. Jag är en GURL med ett U :D Bitchez better reconize. God damn vad varmt det är i mitt rum, visst jag gillar när det är varmt o mysigt men nu börjar det kännas överdrivet, för det är inte elementet som värmer mitt rum! Inte datan heller eller xboxen, för det är nämligen min LAMPA som värmer rummet till 23979443+ grader-.- Gulligt.

Ajja vi hörs senare idag! :) Byebyeeee<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0