So Lets Get Started!

Heeeey och välkomna till min bloggis ! Visst är den inte Sexeeyyeehh? LOL , Ville bara göra något extra där. Nejmen seriöst nu då så är detta mitt första inlägg, någonsin. Så det är stort ! Ville pimpa upp stämningen med lite Stars o sånt, eftersom jag är ju SuperStar! DUUH. xD haha, inte för att jag är en egenkär huge fjortis deluxe, utan det är för att jag är lite cool bara :3. Vill även nämna att jag älskar tv-spel (speciellt HALO) har en liten ponyhorsie named Dimma<3 + en kittycat named Truls som är 16, Dimma är 15 :p JUST SAYIN'. I luuuuuv make-up och fashion! DET är riktigt najjs ;) Vill bara tillägga att jag vill gärna göra sånnadära video inlägg, för det verkar lite roligare så :) men jag måste bara ha grejjerna till det :S , ajja jag får se hur detta går om det är kul eller ej:P asså... jag vill skriva något långt och djupt för det är mitt första inlägg, men jag har inte såååå mycket o prata om.. iaf inget som poppar upp i huvudet just nu, kommer säkert tusen miljoner saker som jag skulle vilja tillägga och då blir jag sådär "..NOOOO00000ooooo...gawd why?:(" Men however så får folket vara snälla mot mig och får gärna titta in då o då om ni får lust på en dos av *puts on sunglasses* Karri-Time :D YEEA.. Anyways så får alla (typ säkert 2 styck som läser) ha det så bra:D så ska jag lägga på charmen just for you guys<3

ByeBye From MissKarriJackson ! ;))


Kommentarer
Postat av: Hampus

Du gjorde en blogg ändå!:D

2012-03-22 @ 00:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0