TjejKväll! :3

Oooh haai! :D , Hade det mysigt med mina guurls ikväll! Vi åt tacos härjade omkring och spela ett konstigt spel som jag inte kommer ihåg namnet på :p , men jag vann iaf på ALLT ! *host* jomen ärligt... :9.  Haha , ajja jag tycker man borde ha en sån mysig kväll lite oftare jag:)(y). Tidigare idag red jag på min horsie med Carl och syrran. Lite kul o höra deras djupa diskutioner medans jag är 500 meter bort eftersom min häst är liiiite liten så lite svårt att hänga med xD Dimma fick spruta idag btw, tåååkåå beeebii, fast hon var helt cool lugn och märkte typ ingenting MEN ÄNDÅ! Dom spetsar ju min häst... Men anyways, efter gurlsfunnight så bestämde jag mig att ta en promenad, dålig ide. Jag var lix lite lätt-klädd och det var äckligt kallt ute... Alltså det gick bra i början men sen börja jag tappa känseln, lol. Och en läskig gubbe kolla på mig. Just so you guys know. Jag måste säga att det är så underbart härligt att gå ut jätte sent på kvällen när det är bläcksvart ute och INGEN är ute. Lixom det känns sååå.. amazing, men jag vet inte hur jag ska förklara det!! Gott är det iaf ! :) Fast det är jobbigt när jag har smink på mig när jag går ut på promenader. Slutar alltid upp med att jag gråter av Ingen som helst anledning xD , tar hemliga genvägar så ingen ser mitt mascara täckta ansikte, hahax). Ajja ,  känner mig på riktigt gott humör och jag hoppas folket får en riktigt gosig helg! :D

BAAIIBAAII LUVERZZZ<3

för nu är jag lite trött :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0