Tjenixeeen!

Halloj mina Friendss! :D Jämt vaknat och ska till Karlstad typ vid 10-11 tiden till den härliga BUP placet. Asså seriöst.. Jag vet inte ens vad jag gör där ? -.- visst mår man dåligt och jag kanske har haft min historia men COME ON. Är så sjuuukt trött på det där stället, hjälper nada och spiller bara min dyrbara tid. För jag gör ju så mycket annars LIXOM;) haha, nejmen slut pratat om depp, nu ska vi vara GLADA o ha kul ! Fats först måste jag gnälla lite på min tandställning. Asså det var en sån där gummisnodd som hade glidit åt sidan så det spännde inte, så jag upptäckte detta dåd och försökte fixa den med fingrarna. Funka inte. Så jag leta efter en nål. Fann ingen, haha så jag fick ta plan C och ta en rätt så stor spik att rätta till den med. Tog ett tag men nu är den på plats ! :D Så nu är jag typ en egen-hero. Känner mig hedrad av mig själv x). Föresten så ljög jag lite om "jämt vaknat" för jag var hos min ponygull tidigare o lekte med 8 pers horsies. MYS , ramla i leran dessutom, MYSigare :D Måste säga att det känns lite skumt för mig fortfarande att vara 17 när man är så van att vara 16... Men asså tänk er, man känner sig så vuxen o mogen lix xD , man kan dock inte göra så mycket bortsätt från att säga att det är 1 år kvar tills man faktiskt KAN göra saker :3 ! Personligen ska jag skaffa en egen fricken lägenhet för mig att sitta i, lol. Men det blir väll kul ... Nej nu ska jag dra för tillfället såååå hörs vi senare ! :D Byebyeeeee<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0