Inte mycket o skriva men något iaf! :)

Heeiiiiiiiiii ! Var ute med min mjukis plutte ponny <3 ah mai gawd i luv her sooo muchiiii <3333 Men ajja anyways, hur är det med er då ? Själv känns det rätt så bra, varit lite nere ett tag nu men det lyfter så its cool :) haha, jämt efter jag duscha nu så la jag mig på sängen och total slockna. Asså jag har verkligen ingen energi kvar, jag har minus energi. Fast ja, det skulle nog betyda död men det beskriver mig rätt så bra just nu. Jag vill baka kakor !! Men jag har inte de rätta ingredienserna!! Och jag orkar inte gå till tråk konsum o köpa... Jag gör de där vanliga kladdkakorna i vanilj, kan visa en bild om det blir av :p They are yummiii<3

JAG VILL LEKA MED NÅGON



Nej faktiskt inte... För annars äter ni upp alla mina muffins som jag ska baka SO STAY BACK!


Puss o Kram o ha en mysdag ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0