oops...

Heheee... Remember att jag sa jag skulle ta kort på muffinarna jag skulle göra? Jo det hände ett litet dilemma att jag råka äta upp som innan jag hann ta ett kort.. MEN! Jag har en annan bild på muffinerna fast från en annan tid :)). Vad smart jag är, jag är typ synsk... :D. Men imorgon kväll tänkte jag göra kakor! Only for mah bitchez<3


På tal om imorgon så måste jag gå upp tidigt:( kl 6. BLÖÄÖÄÖÄ D':
Ska till BUP och kolla i stan samtidigt. Och har fortfarande ingen bil-.- Not fun. Måste gå ensam till ett tåg..

BTW så har det varit en person som har kollat på Saga (horsie). Och hon kommer förmodligen o köpa henne. Lite sad menmen. Not my horse.

Måste säga att jag har varit duktig idag ! :D Städat hela rummet och pysslat lite med grejjoooorrrr.... Asså vafasen är för fel på mitt grafik kort på datan????? Switchar från rosa gul grön vit-.-

yay.

OH RIGHT!

Jag var i Arvika idag och kolla min wonderfulla kamera, tydligen kostar denna sladd som jag inte kan finna (Sladd som överför videos till datan)   5-600 spänn. Och man måste beställa den dessutom. FUCK! Men jag ska kolla om jag finner den i mitt före detta hus. Ojoj, blir mycket imorgon! But I like that! :)

Men nu kommer bilden iaf!

:D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0